Shoot: Winter and snow

 Hei ja ihanaa joulunaikaa kaikille!

Joulu on siis juuri vietetty. Minkälainen joulu teillä oli? Miten vietitte sen?

Me mentiin mummille (tiedän, koronarajoitusten takia ei saisi :( ) ja sitten syötiin, jonka jälkeen mä olin tehnyt meille ohjelmaa (pelejä ja leikkejä), mikä päättyi siihen että avattiin lahjat ja lopuksi vielä kahviteltiin.

Mä olin toivonut lahjaksi nukkejuttuja ja kameraa. Sain kameran, mutta en nukkejuttuja tai nukkea tällä kertaa. Se ei kuitenkaan haittaa, koska sain kaikkea muuta ihanaa.

Olin todella iloinen kamerasta ja oon kuvannut sillä jo ihan todella paljon. Tänään mä kokeilin ekaa kertaa kuvata nukkeja ja kuvasin teille shootin, jonka pariin mennään nyt.


Shoot: Winter and snow



















~~~~~~~~~~

Oon kyllä niin ilonen ja onnellinen tosta kamerasta, sillä saa ihan todella hyvälaatuisia kuvia! Ennen mun kuvat oli tosi huonolaatusia kun jouduin kuvaan puhelimella.

Toivottavasti piditte shootista ja toivottavasti teillä oli hyvä joulu. Iloista joulunaikaa ja onnellista uutta vuotta ihan jokaiselle!!

- Hunaja ja nuket


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ensimmäinen postaus

Shoot